آ
-
آزمایش فرد، هما
مروری بر تحلیل و مسیر تکامل نظریه های رفتار مصرف کننده [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 119-137]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
طراحی مدل توسعه ظرفیت تاب آوری شرکت های کوچک و متوسط (با رویکرد ساختاری تفسیری) [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 63-80]
-
احمدی زاد، آرمان
چالشها و الزامات اجرای راهبرد تحول دیجیتال در صنعت تلکام [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 133-158]
-
ادبی، باقر
مقایسه تطبیقی نظام بیمه و ضمانت صادرات ایران با کشورهای منتخب و ارائه پیشنهادهایی برای ایران [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 81-98]
-
ادیب پور، مهدی
بررسی تاثیر شفافیت سیاست پولی بر رابطه سیاست پولی- ریسکپذیری بانکها، مطالعه بینکشوری [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 125-144]
-
استوار، سمیه
واکاوی ریسک در زنجیره تامین با محدودیت مالی و عملکرد مالی (رویکرد: معادلات ساختاری) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 147-160]
-
اسماعیل زاده، منصور
اولویتبندی معیارهای مرتبط با توسعه تامینکننده در صنعت خودروسازی با استفاده از BWM [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 99-118]
-
اصغرنیا، مرتضی
چالشها و الزامات اجرای راهبرد تحول دیجیتال در صنعت تلکام [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 133-158]
-
اکبر زاده، سعید
اثر پایین بودن بهرهوری بر انتقام از برند در صنعت خودرو [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 85-98]
-
اکبری گنجه، سجاد
طراحی مدل قراردادهوشمندتوافق سطح خدمات با راهبرد تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 75-100]
-
امیدی، فریدون
طراحی مدل منابع انسانی با رویکرد حکمرانی سازمانی و مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب و تکنیک دلفی فازی (مورد مطالعه : شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی) [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 99-124]
-
اندایش، یعقوب
بررسی اثر نتیجه رابطه مبادله بازرگانی بر رفاه اقتصادی در ایران [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 1-26]
-
ایرانزاده، سلیمان
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 103-124]
ب
-
باشکوه، محمد
بررسی اثرات استراتژیهای ترفیع رانش پایه ای و کیندر و جنتلر بر یکپارچگی تولیدکننده و اعضای کانال توزیع [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 85-108]
-
بافنده زنده، علیرضا
مدلسازی خرید آنی در صنعت خردهفروشی ایران (مورد مطالعه: هایپر استار ارم تهران) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 109-126]
-
براتی، ابوالفضل
بخشبندی کلان بازارهای بینالمللی زعفران با استفاده از تکنیک تحلیل خوشهبندی سلسله مراتبی [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 1-24]
-
برقی اسگویی، محمدمهدی
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز بر جذب FDI در ایران: رهیافت مارکوف-سوئیچینگ [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 1-24]
-
بشیری منش، نازنین
تحلیل ارتباط هزینههای سیاسی در شرکت های صنعتی و معدنی بورس اوراق بهادار تهران با کیفیت اطلاعات با تأکید بر نقش سازوکارهای نظارتی: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 101-118]
-
بصیرت، مهدی
طراحی مدل منابع انسانی با رویکرد حکمرانی سازمانی و مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب و تکنیک دلفی فازی (مورد مطالعه : شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی) [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 99-124]
-
بیات ترک، امیر
بررسی نقش سرمایه فکری، پروفایل ریسک ، هزینه های مالی بر سرمایه گذاری در حوزه های جذاب سرمایه گذاری صنعت خودرو (مطالعه موردی شرکت خودرو سازی زامیاد) [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 57-80]
-
بیگی فیروزی، الله یار
بررسی اثرات استراتژیهای ترفیع رانش پایه ای و کیندر و جنتلر بر یکپارچگی تولیدکننده و اعضای کانال توزیع [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 85-108]
-
بیگی فیروزی، الله یار
شناسایی عوامل تعیین کننده احیاء مجدد برندهای نابود شده: رویکرد مبتنی بر دیدگاه مصرفکننده (نمونه موردی: کفش ملی) [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 1-26]
پ
-
پشوتنی زاده، هومن
شناسایی و اولویتبندی تورشهای رفتاری غالب در بازار بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 115-134]
-
پناهی، یگانه
اولویتبندی معیارهای مرتبط با توسعه تامینکننده در صنعت خودروسازی با استفاده از BWM [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 99-118]
-
پیله وری، نازنین
بررسی نقش سرمایه فکری، پروفایل ریسک ، هزینه های مالی بر سرمایه گذاری در حوزه های جذاب سرمایه گذاری صنعت خودرو (مطالعه موردی شرکت خودرو سازی زامیاد) [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 57-80]
ت
-
تقوی فرد، محمد تقی
ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانکهای تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 45-66]
ث
-
ثاقب، حسن
نگاهی به روند صدور بخشنامهها و دستورالعملهای گمرکی و ضرورت تحول در آن [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 1-20]
-
ثنائی پور، هادی
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی ارائه شده به کسبوکارهای بخش تعاونی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 125-136]
ج
-
جانی روشن، رضا
تأثیر مدیریت منابع انسانی پایدار بر عملکرد پایدار: نقش میانجی مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 57-74]
-
جعفری فشارکی، نگار
نقش توسعه یافتگی کشورها در اثرگذاری شاخص های بهبود فضای کسب و کار بر جریان سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 27-44]
-
جهرمی، فرزانه
شناسایی و اولویتبندی موانع سرمایهگذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 27-44]
ح
-
حاتمی نسب، سید حسن
نگاشت بازاریابی اسلامی در کسب و کارهای ایرانی [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 81-102]
-
حاج موسوی، سارا سادات
بررسی تاثیر شفافیت سیاست پولی بر رابطه سیاست پولی- ریسکپذیری بانکها، مطالعه بینکشوری [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 125-144]
-
حاجی کریمی، بابک
تبیین عوامل مؤثر بر توسعه بازاریابی سبز در صنعت فروشگاههای زنجیره ای [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 37-57]
-
حریفی، رخساره
بخش بندی مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی با به کارگیری شبکه عصبی خودسازمانده و الگوریتم K-Means [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 135-154]
-
حسینی، شمس الدین
نقش توسعه یافتگی کشورها در اثرگذاری شاخص های بهبود فضای کسب و کار بر جریان سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 27-44]
-
حیدرزاده، کامبیز
شناسایی پیامدهای به کارگیری فروشگاه های موقت در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 25-44]
-
حیدرزاده، کامبیز
طراحی مدل قراردادهوشمندتوافق سطح خدمات با راهبرد تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 75-100]
خ
-
خاشعی، وحید
بررسی وضعیت صنعت بانکرینگ در ایران [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 51-68]
-
خامه چی، حامد
شناسایی و اولویتبندی تورشهای رفتاری غالب در بازار بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 115-134]
-
خزائی، سیدعلی
مسئولیت ناشی از گفتگوهای موازی در انعقاد قراردادهای بازرگانی [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 137-151]
-
خسروی اصل، مریم
اهمیت بازار صادراتی قزاقستان و استراتژی های توسعه صادرات به این کشور با مدل SWOT [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 21-35]
-
خوش طینت، بهناز
تأثیر فضای کسبوکار بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات غیرنفتیِ جهان [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 1-24]
-
خویی اسکویی، محمدرضا
تأثیر فضای کسبوکار بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات غیرنفتیِ جهان [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 1-24]
د
-
دریساوی بهمنشیر، حسین
طراحی مدل منابع انسانی با رویکرد حکمرانی سازمانی و مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب و تکنیک دلفی فازی (مورد مطالعه : شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی) [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 99-124]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
بررسی وضعیت صنعت بانکرینگ در ایران [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 51-68]
ر
-
راه چمنی، احمد
ارائه الگوی بازارگرایی برای شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 45-62]
-
رحمانیان کوشککی، عبدالرسول
بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و کیفیت کنترل داخلی و اثرات متقابل آن ها با اظهار نظر حسابرس در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 119-132]
-
رستگار، عبدالغنی
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی ارائه شده به کسبوکارهای بخش تعاونی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 125-136]
-
رسولی نژاد، احسان
ارزیابی بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا جهت صادرات محصولات از کشور ایران [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 45-62]
-
رفیعی بیدگلی، مرضیه
بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و کیفیت کنترل داخلی و اثرات متقابل آن ها با اظهار نظر حسابرس در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 119-132]
ز
-
زارع، طالب
بررسی وضعیت صنعت بانکرینگ در ایران [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 51-68]
-
زمانی سامانی، مریم
آسیب شناسی فضای کسب و کار و اشتغال در ایران با تمرکز بر شناسایی علل شکل گیری اشتغال غیر رسمی با رویکرد شبکه مضامین [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 63-82]
-
زمزم، فاطمه
طراحی مدل پویای عوامل موثر بر موفقیت مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 25-44]
س
-
سالک مقدم، علیرضا
ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانکهای تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 45-66]
-
سروری، رحیم
تاثیر گرایش کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد بینالمللی با نقش میانجی شبکههای بینالمللی (مورد مطالعه: سازمانهای دانشمحور) [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 83-96]
-
سعیدنیا، حمید رضا
ارائه الگوی بازارگرایی برای شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 45-62]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
شناسایی پیامدهای به کارگیری فروشگاه های موقت در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 25-44]
-
سموئی، پروانه
روش اپسیلونمحدودیت جهت مساله مسیریابی-موجودی داروهای یخچالی و غیریخچالی با در نظر گرفتن تخفیف در زنجیره تامین سبز [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 69-84]
-
سهرابی، طهمورث
بررسی نقش سرمایه فکری، پروفایل ریسک ، هزینه های مالی بر سرمایه گذاری در حوزه های جذاب سرمایه گذاری صنعت خودرو (مطالعه موردی شرکت خودرو سازی زامیاد) [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 57-80]
-
سیف اللهی، ناصر
طراحی مدل مفهومی کاهش هزینه تولید در شرکت های تعاونی تولیدی [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 97-114]
ش
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تأثیر فضای کسبوکار بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات غیرنفتیِ جهان [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 1-24]
-
شکری، مصطفی
بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز بر جذب FDI در ایران: رهیافت مارکوف-سوئیچینگ [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 1-24]
-
شمشیری، محمد
بررسی نقش سرمایه فکری، پروفایل ریسک ، هزینه های مالی بر سرمایه گذاری در حوزه های جذاب سرمایه گذاری صنعت خودرو (مطالعه موردی شرکت خودرو سازی زامیاد) [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 57-80]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر پایین بودن بهرهوری بر انتقام از برند در صنعت خودرو [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 85-98]
-
شیرنژادمغانلو، مصطفی
طراحی مدل مفهومی کاهش هزینه تولید در شرکت های تعاونی تولیدی [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 97-114]
ص
-
صالحی، مهرداد
واکاوی ریسک در زنجیره تامین با محدودیت مالی و عملکرد مالی (رویکرد: معادلات ساختاری) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 147-160]
-
صبری، پریسا
ارزیابی بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا جهت صادرات محصولات از کشور ایران [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 45-62]
-
صنوبر، ناصر
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 103-124]
-
صنوبر، ناصر
تاثیر گرایش کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد بینالمللی با نقش میانجی شبکههای بینالمللی (مورد مطالعه: سازمانهای دانشمحور) [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 83-96]
ط
-
طاهرپوران، فرشته
تبیین عوامل مؤثر بر توسعه بازاریابی سبز در صنعت فروشگاههای زنجیره ای [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 37-57]
-
طهماسبی روشن، ندا
تأثیر مدیریت منابع انسانی پایدار بر عملکرد پایدار: نقش میانجی مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 57-74]
ظ
-
ظفری چوکامی، افسانه
تحلیل ارتباط هزینههای سیاسی در شرکت های صنعتی و معدنی بورس اوراق بهادار تهران با کیفیت اطلاعات با تأکید بر نقش سازوکارهای نظارتی: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 101-118]
ع
-
عابدی، حسین
تبیین عوامل مؤثر بر توسعه بازاریابی سبز در صنعت فروشگاههای زنجیره ای [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 37-57]
-
عارفی، امین
بخش بندی راهبردی شرکت ها جهت پذیرش سیستم تدارکات الکترونیک دولت [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 67-84]
-
عالی، صمد
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 103-124]
-
عالی، صمد
مدلسازی تاثیرپذیری تجربه مشتری از نمای خدمت در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 145-160]
-
عبدالی، سکینه
تاثیر سرمایه انسانی و بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانکها [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 45-56]
-
عرب کلمری، محبوبه
تأثیر مدیریت منابع انسانی پایدار بر عملکرد پایدار: نقش میانجی مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 57-74]
-
عزیزی، شهریار
مروری بر تحلیل و مسیر تکامل نظریه های رفتار مصرف کننده [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 119-137]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
شناسایی عوامل تعیین کننده احیاء مجدد برندهای نابود شده: رویکرد مبتنی بر دیدگاه مصرفکننده (نمونه موردی: کفش ملی) [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 1-26]
-
علی زاده ثانی، محسن
تأثیر مدیریت منابع انسانی پایدار بر عملکرد پایدار: نقش میانجی مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 57-74]
-
عیوضی نژاد، سلمان
بخشبندی کلان بازارهای بینالمللی زعفران با استفاده از تکنیک تحلیل خوشهبندی سلسله مراتبی [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 1-24]
ف
-
فاطمی خوراسگانی، سید مهدی
مدل توسعه نوآوری در صنعت سفال لالجین: یک نظریه داده بنیاد با تحلیل چرخه عمر [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 25-50]
-
فتحی، محمدرضا
بخش بندی راهبردی شرکت ها جهت پذیرش سیستم تدارکات الکترونیک دولت [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 67-84]
-
فرهادی، روژین
چالشها و الزامات اجرای راهبرد تحول دیجیتال در صنعت تلکام [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 133-158]
-
فرهانچی، مجتبی
مدل توسعه نوآوری در صنعت سفال لالجین: یک نظریه داده بنیاد با تحلیل چرخه عمر [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 25-50]
ق
-
قاضینوری، سیدسپهر
مدل توسعه نوآوری در صنعت سفال لالجین: یک نظریه داده بنیاد با تحلیل چرخه عمر [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 25-50]
ک
-
کاظم الماسی، امیرحسین
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر خلق ارزش مشترک با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه (مطالعه موردی: صنعت لوازمخانگی) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 127-146]
-
کفیلی، وحید
تاثیر سرمایه انسانی و بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانکها [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 45-56]
-
کیانی، سمیرا
روش اپسیلونمحدودیت جهت مساله مسیریابی-موجودی داروهای یخچالی و غیریخچالی با در نظر گرفتن تخفیف در زنجیره تامین سبز [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 69-84]
-
کیانی، مهرداد
طراحی مدل پویای عوامل موثر بر موفقیت مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 25-44]
م
-
محرمی بالان، مهدی
مقایسه تطبیقی نظام بیمه و ضمانت صادرات ایران با کشورهای منتخب و ارائه پیشنهادهایی برای ایران [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 81-98]
-
محمد حسینی، آزیتا
بررسی اثر نتیجه رابطه مبادله بازرگانی بر رفاه اقتصادی در ایران [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 1-26]
-
محمددوست، کاظم
ارائه الگوی بازارگرایی برای شرکتهای دانش بنیان ایران [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 45-62]
-
محمد شفیعی، مجید
آسیب شناسی فضای کسب و کار و اشتغال در ایران با تمرکز بر شناسایی علل شکل گیری اشتغال غیر رسمی با رویکرد شبکه مضامین [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 63-82]
-
محمدی، نسا
شناسایی پیامدهای به کارگیری فروشگاه های موقت در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 25-44]
-
محمدیان، محمود
ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانکهای تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 45-66]
-
محمود زاده، مرتضی
مدلسازی خرید آنی در صنعت خردهفروشی ایران (مورد مطالعه: هایپر استار ارم تهران) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 109-126]
-
محمودزاده، محمود
بررسی تاثیر شفافیت سیاست پولی بر رابطه سیاست پولی- ریسکپذیری بانکها، مطالعه بینکشوری [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 125-144]
-
مروتی شریف آبادی، علی
طراحی مدل پویای عوامل موثر بر موفقیت مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 25-44]
-
مظفری، مرضیه
بخش بندی مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی با به کارگیری شبکه عصبی خودسازمانده و الگوریتم K-Means [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 135-154]
-
معمارنژاد، عباس
نقش توسعه یافتگی کشورها در اثرگذاری شاخص های بهبود فضای کسب و کار بر جریان سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 27-44]
-
معینی، حسین
شناسایی و اولویتبندی موانع سرمایهگذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 27-44]
-
مفتح زاده، الهام
طراحی مدل پویای عوامل موثر بر موفقیت مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 25-44]
-
مکوندی، فواد
طراحی مدل منابع انسانی با رویکرد حکمرانی سازمانی و مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب و تکنیک دلفی فازی (مورد مطالعه : شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی) [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 99-124]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
بخش بندی راهبردی شرکت ها جهت پذیرش سیستم تدارکات الکترونیک دولت [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 67-84]
-
منصوری، سید امین
بررسی اثر نتیجه رابطه مبادله بازرگانی بر رفاه اقتصادی در ایران [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 1-26]
-
موسوی، سید علیرضا
طراحی مدل قراردادهوشمندتوافق سطح خدمات با راهبرد تحول دیجیتال بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 75-100]
-
موسی خانی، صادق
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 103-124]
-
میرزائی نظام آباد، مهدی
تاثیر سرمایه انسانی و بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانکها [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 45-56]
-
میرموسوی، معصومه
شناسایی عوامل تعیین کننده احیاء مجدد برندهای نابود شده: رویکرد مبتنی بر دیدگاه مصرفکننده (نمونه موردی: کفش ملی) [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 1-26]
ن
-
ناصحی فر، وحید
بررسی وضعیت صنعت بانکرینگ در ایران [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 51-68]
-
ناصحی فر، وحید
ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانکهای تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 45-66]
-
ناصرامینی جلودارلو، سمیه
مدلسازی تاثیرپذیری تجربه مشتری از نمای خدمت در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه [دوره 20، شماره 115، 1401، صفحه 145-160]
-
نعیمی صدیق، علی
بخش بندی مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی با به کارگیری شبکه عصبی خودسازمانده و الگوریتم K-Means [دوره 20، شماره 114، 1401، صفحه 135-154]
-
نوبهاری، سینا
مدلسازی خرید آنی در صنعت خردهفروشی ایران (مورد مطالعه: هایپر استار ارم تهران) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 109-126]
-
نورنژادونوش، وحید
طراحی مدل توسعه ظرفیت تاب آوری شرکت های کوچک و متوسط (با رویکرد ساختاری تفسیری) [دوره 20، شماره 112، 1401، صفحه 63-80]
-
نیکی اسفهلان، حکیمه
مدلسازی خرید آنی در صنعت خردهفروشی ایران (مورد مطالعه: هایپر استار ارم تهران) [دوره 20، شماره 113، 1401، صفحه 109-126]
و
-
وقفی، سید حسام
تحلیل ارتباط هزینههای سیاسی در شرکت های صنعتی و معدنی بورس اوراق بهادار تهران با کیفیت اطلاعات با تأکید بر نقش سازوکارهای نظارتی: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 101-118]
ه
-
هژبر کیانی، کامبیز
نقش توسعه یافتگی کشورها در اثرگذاری شاخص های بهبود فضای کسب و کار بر جریان سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 20، شماره 116، 1401، صفحه 27-44]
-
هوشمند گهر، سعیده
مقایسه تطبیقی نظام بیمه و ضمانت صادرات ایران با کشورهای منتخب و ارائه پیشنهادهایی برای ایران [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 81-98]
ی
-
یعقوبی منظری، پریسا
نگاهی به روند صدور بخشنامهها و دستورالعملهای گمرکی و ضرورت تحول در آن [دوره 20، شماره 117، 1401، صفحه 1-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد